Se TV på din PC gratis.

 

Ønsker du å se TV sendinger på din PC uten å gå til innkjøp av dyrt ekstra utstyr ? Besøk siden http://www.tvnor.moo.no  når reklamen er ferdig åpner siden.  Åpne hoved meny, åpne  informasjon, last ned og kjør Koos ActiveX

Når Koos ActiveX er ferdig instalert. Åpne norsk, åpne norske kanaler, nå kan du åpne NRK eller den TV kanalen du måtte ønske å se på.

Jeg har testet på både bærbar og stasjonær PC med XP Home og Pro, veldig bra. Når jeg skal instalere Koos ActiveX laster jeg ikke dette ned, jeg klikker på kjør. Instalere direkte. 

Min internettleverandør er http://www.get.no  med abonnemanget classic, over 4000 kb 

NB! Minimum 350 opplasting og 2000 nedlasting

~ av dypen den februar 18, 2007.

Legg igjen en kommentar

 
Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

